Тема: Розв'язування лінійних рівнянь.
Мета: удосконалити вміння та навички розв'язувати лінійні рівняння та рівняння з модулем.
Привіт всім!
Любі, 7-класники!
Як пройшли вихідні? Швидко?!
Ви, напевно, відпочили і набралися сил.
Я впевнена, що серед вас є навіть такі, що скучилися за школою і хочуть найшвидшого завершення карантину.
Ну, не знаю як діти, а батьки мабуть вже дуже цього хочуть)))
Але у нас КАРАНТИН і ми всі ВДОМА!
Не в парку з друзями, не на гойдалці з подружкою, не у спортивному залі з товаришем, а ВДОМА!
Тому, щоб було чим зайнятися вдома пропоную вам, любі 7-класники, трошки понавчатися.
Але у нас КАРАНТИН і ми всі ВДОМА!
Не в парку з друзями, не на гойдалці з подружкою, не у спортивному залі з товаришем, а ВДОМА!
Тому, щоб було чим зайнятися вдома пропоную вам, любі 7-класники, трошки понавчатися.
1) Якщо до обох частин даного рівняння додати (або від обох частин відняти) одне й те саме число, то отримаємо рівняння, яке має ті самі корені, що і дане рівняння;
2) Якщо який-небудь доданок перенести з однієї частини рівняння в іншу, змінивши при цьому його знак на протилежний, то отримаємо рівняння, яке має ті самі корені, що і дане рівняння;
3) Якщо обидві частини рівняння помножити (або поділити) на одне й те саме відмінне від нуля число, то отримаємо рівняння, яке має ті самі корені, що і дане рівняння.
Використовуючи ці правила у домашній роботі ви, діти, показали, що більшість із вас зрозуміла алгоритм їх застосування.
Існує така думка, підтверджена життям, що чим більше ти рівнянь розв'яжеш, тим більшим АСОМ в цій справі ти будеш!
Перевіримо?
2. Пропоную пограти в гру.
Перетягніть картку-відповідь на картку приклад, щоб утворити пару.
Зрозуміло ж, що спочатку треба розв'язати рівняння!
Ну, як, впоралися із завданням? АСИ!!!
3. Розглянемо приклади розв'язування рівнянь, у яких застосовуються основні властивості рівнянь.
Перегляньте два відео.
Раджу переглядати частинами, зупиняти відео і записувати в зошит.
2) Якщо який-небудь доданок перенести з однієї частини рівняння в іншу, змінивши при цьому його знак на протилежний, то отримаємо рівняння, яке має ті самі корені, що і дане рівняння;
3) Якщо обидві частини рівняння помножити (або поділити) на одне й те саме відмінне від нуля число, то отримаємо рівняння, яке має ті самі корені, що і дане рівняння.
Існує така думка, підтверджена життям, що чим більше ти рівнянь розв'яжеш, тим більшим АСОМ в цій справі ти будеш!
Перевіримо?
2. Пропоную пограти в гру.
Перетягніть картку-відповідь на картку приклад, щоб утворити пару.
Зрозуміло ж, що спочатку треба розв'язати рівняння!
Ну, як, впоралися із завданням? АСИ!!!
3. Розглянемо приклади розв'язування рівнянь, у яких застосовуються основні властивості рівнянь.
Перегляньте два відео.
Раджу переглядати частинами, зупиняти відео і записувати в зошит.
Ну, дуууже простими словами пояснив вчитель, чи не так? Як на вашу думку? Хто ще не зрозумів? За потреби передивіться відео ще раз.
4. Розв'яжіть рівняння самостійно:
а) 3(х - 1) - 6(х + 1) = х + 7;
б) 7 - х = 3(х + 1) - 6(х - 1);
в) 4 - (х + 4) = х - 2(х+1);
г) х - 2(х + 1) = 4 - (х + 6).
5. Розглянемо приклади розв'язування лінійних рівнянь, що містять змінну під знаком модуля.
Такі рівняння ми розглядали у 6 класі, при вивченні поняття модуля. Пропоную переглянути відео для учнів 6 класу.
Якість відео бажає бути кращою, але раджу дуже уважно переглядати це відео, робити записи у зошит. Вчитель дуже доступно і простими словами пояснює складні моменти.
6. Домашнє завдання:
- за 23 березня: чотири рівняння самостійного опрацювання і за підручником №№ 854, 855.
- за 25 березня: виконати №№ 862, 863.
Чекаю ваші звіти на електронну скриньку не пізніше 15 години 27 березня.
До зустрічі на сторінках блогу з математики!
Р. S. Раджу виконання домашнього завдання розтягнути в часі, виконувати його частинами: зробили один номер - відпочили або поскакали на скакалці, потім продовжили навчання.
Далі знову: або покачали прес, або поїли, і знову сіли за уроки.
Потім знову зробили перерву: зателефонували друзям, або просто подивилися мультфільм.
Пропоную вам подивитися мультфільм мого дитинства.
Вгадайте, на кого схожий головний герой?
Немає коментарів:
Дописати коментар