ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ для Назара Іспанюка

28 травня
Тема: Контрольний тест до контрольної роботи № 9 з теми "Середнє арифметичне. Відсотки".
Мета: оцінити рівень засвоєння теми.

Доброго здоров"я, Назарчику!
Прийшов час завершити вивчення математики курсу 5 класу. Сьогодні ти звітуєш про свої знання, які ти здобув впродовж дистанційних уроків.

Домашнє завдання:
відкрий фугл форму ТУТ
- розв"яжи чотири задачі у зошит,
- заповни тест і надішли його.

Успіхів! Ти все зможеш! Бо ти - найкращий!

Після виконання контрольної роботи прослухай веселу пісеньку! Перейди за посиланням на YouTube.


 


27 травня
Тема: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми "Середнє арифметичне. Відсотки".
Мета: підготуватися до контрольного тесту з даної теми.

Любий Назарчик!

Сьогоднішній урок - це підсумок того, чому ти навчився під час дистанційного навчання з теми "Середнє арифметичне. Відсотки".
Повторимо та узагальнимо знання:
1. Щоб знайти середнє арифметичне кількох даних чисел, потрібно суму цих чисел поділити на їх кількість.

2. Щоб знайти середню швидкість руху транспорту, потрібно всю пройдену відстань поділити на весь час, затрачений на рух.

3. Переглянь відео до 10-ої хвилини.



4. Якщо у задачі потрібно знайти відсоток від числа, то маємо діяти за таким алгоритмом:
1) знаходимо скільки становить 1% від всієї величини: всю величину ділимо на 100;
2) отримане число множимо на ту кількість відсотків, яку нам потрібно знайти.

5. Якщо у задачі потрібно знайти число за його відсотками, то маємо діяти за таким алгоритмом:
1) знаходимо значення 1%: дане число, що відповідає даним відсоткам ділимо на кількість відсотків;
2) щоб знайти значення всієї величини нам потрібно значення 1% помножити на 100.

6. Розглянемо контрольну роботу № 9 із нашого збірника задач і контрольних робіт автор Мерзляк:

Завдання № 1, 2, 3, 5 виконай самостійно, як домашню роботу.

Розв"яжемо разом:
№ 4. 
Зауваження до розв"язання: 
Щоб знайти середню швидкість автомобіля треба весь шлях поділити на весь час. 
Весь шлях автомобіля складається з двох ділянок. 
На першій ділянці автомобіль їхав 3 год зі швидкістю 58,4 км/год, а другу ділянку проїхав за 4 год зі швидкістю 61,2 км/год. 
Знайдемо, яка довжина І та ІІ ділянки, а потім знайдемо весь пройдений шлях і весь затрачений час. Запишемо дії:
1) 3 * 58,4 = 175,2 (км) - довжина І ділянки шляху,
2) 4 * 61,2 = 244,8 (км) - довжина І ділянки шляху,
3) 175,2 + 244,8 = 420 (км) - весь шлях,
4) 3 + 4 = 7 (год) - весь час,
5) 420 : 7 = 60 (км/год) - середня швидкість автомобіля на всьому шляху.
Відповідь: 60 км/год.

№ 6.
Запишемо короткий запис до задачі:
І місяць   - 65% від усієї дороги,
ІІ місяць  - 60% від остачі,
ІІІ місяць - решта 28 км,
Разом       - ? км

1) 100% - 65% = 35% - становить остача,
2) 35 : 100 * 60 = 21% - становить відремонтована дорога за ІІ місяць від усієї дороги,
3) 35% - 21% = 14% - становить відремонтована дорога за ІІІ місяць від усієї дороги, а за умовою це 28 км,
4) 28 : 14 * 100 = 200 (км) - відремонтували за три місяці.
Відповідь: 200 км.

Домашнє завдання: виконати завдання № 1, 2, 3, 5 к.р. № 9, підготуватися до контрольного тестування.
Успіхів! Ти все зможеш!

26 травня
Тема: Ров"язування задач на відсотки.
Мета: удосконалити свої вміння та навички застосовувати поняття відсотка, правило знаходження відсотків від числа та числа за його відсотками до роз"язування задач.

Вітаю тебе, Назарчику!
Сьогодні ми удосконалимо твої вміння та навички застосовувати поняття відсотка, правило знаходження відсотків від числа та правило знаходження числа за його відсотками до роз"язування задач.
І зустрінемося із задачами високого рівня із підручника.

Задача № 1116 (с. 309).

За перший день Василько прочитав 25% усієї книжки, за другий - 68% остачі, а за третій - решту 96 сторінок. Скільки сторінок у книжці?

Зауваження до розв"язання. Запишемо короткий запис до задачі:
І день    - 25% від усієї книжки,
ІІ день   - 68% від остачі,
ІІІ день - решта 96 сторінок
Всього у книжці - ? сторінок

Приймемо всю кількість сторінок у книжці за 100%.
Знайдемо остачу сторінок, після І дня читання, у %, а потім скільки % становлять 68% від остачі.
Тоді знайдемо скільки % становлять сторінки , прочитані за ІІІ день від усієї книжки - це і є 96 сторінок.

1) 100% - 25% = 75% - становить остача сторінок,
2) 75 : 100 * 68 = 51% - від усієї книжки становлять сторінки, прочитані за ІІ день,
3) 75% - 51% = 24% - від усієї книжки становлять сторінки, прочитані за ІІІ день,
4) 96 : 24 * 100 = 400 (шт.) - всього сторінок у книжці.

Відповідь: 400 сторінок.

Задача № 1118* (с. 309).
На новорічне свято до школи завезли три види морозива: шоколадне, суничне та ванільне. Шоколадне становило 52% маси всього морозива, суничне - 25% маси шоколадного, а ванільне - решту 140 кг. Скільки кілограмів морозива завезли до школи?

Розв"язання. Запишемо короткий запис до задачі:
Шоколадне - 52% від маси всього морозива,
Суничне      - 25% від маси шоколадного морозива,
Ванільне      - решта 140 кг,
Всього  - ? кг

1) 52 : 100 = 0,52 % - становить 1% шоколадного морозива,
2) 0,52 * 25 = 13% - становить суничне морозиво від маси всього морозива,
3) 100% - (52% + 13%) = 35% - становить ванільне морозиво від маси всього морозива,
4) 140 : 35 = 4 (кг) - становить 1% всього морозива,
5) 4 * 100 = 400 (кг) - всього морозива завезли до школи.
Відповідь: 400 кг.

Домашнє завдання: розглянь усі можливі та неможливі випадки та правильно розмісти їх, а потім для перевірки натисни на синенький кружечок.



 Успіхів! Ти все зможеш!


21 травня
Тема: Ров"язування задач на відсотки.
Мета: навчитися застосовувати поняття відсотка, правило знаходження відсотків від числа та числа за його відсотками до роз"язування задач.

Мої вітання, Назарчик!
Ну, як сподобалося змагатися з комп"ютером?

Сьогодні ти продовжуш навчатися застосовувати поняття відсотка, правило знаходження відсотків від числа та правило знаходження числа за його відсотками до роз"язування задач.
Для твого розвитку розв"яжемо деякі задачі високого рівня із підручника. 

№ 1113 (с. 308).
У саду ростуть яблуні і вишні, причому яблуні становлять 41% усіх дерев. Вишень росте на 54 дерева більше, ніж яблунь. Скільки дерев росте в саду? Скільки серед них є вишень?

Зауваження до розв"язання. Запишемо короткий запис до задачі:
Яблуні - 41% від усіх дерев
Вишні - ?, на 54 дерева більше, ніж яблунь
Всього дерев - ?

Приймемо всю кількість дерев в саду за 100%.
Спочатку знайдемо на скільки % більше вишень, ніж яблунь, - це і є 54 дерева.
Потім знайдемо скільки всього дерев у саду і вишень. Запишемо дії:

1) 100% - 41% = 59% - становлять вишні від усіх дерев,
2) 59% - 41% = 18% - на стільки більше становлять вишні, ніж яблуні, від усіх дерев.
3) 54 : 18 * 100 = 300 (шт.) - всього дерев в саду,
4) 300 : 100 * 59 = 177 (шт.) - вишень в саду.
Відповідь: 300 дерев в саду, 177 вишень.

№ 1115.
У саду ростуть кущі червоних, рожевих і білих троянд. Червоні троянди становлять 40% усіх кущів, рожеві - 58% решти, а білих троянд росте 126 кущів. Скільки всього кущів троянд росте в саду?

Зауваження до розв"язання. Запишемо короткий запис до задачі:
Червоні - 40% від усіх кущів,
Рожеві   - 58% від решти,
Білі        - 126 кущів
Всього в саду - ? кущів

Приймемо всю кількість кущів в саду за 100%.
Знайдемо решту кущів у %, а потім скільки % становлять 58% від решти.
Тоді знайдемо скільки % становлять білі кущі від усіх кущів - це і є 126 кущів.

1) 100% - 40% = 60% - становить решта кущів,
2) 60 : 100 * 58 = 34,8% - від усіх кущів становлять рожеві троянди,
3) 60% - 34,8% = 25,2% - від усіх кущів становлять білі троянди,
4) 126 : 25,2 * 100 = 500 (шт.) - всього кущів троянд росте в саду.
Відповідь: 500 кущів.

Домашнє завдання: Навчайся у грі. 


Успіхів! Ти все зможеш!



20 травня

Тема: Ров"язування задач на відсотки.

Мета: навчитися застосовувати поняття відсотка, правило знаходження відсотків від числа та числа за його відсотками до роз"язування задач.

Добрий день, Назар!
Вітаю тебе з початком нового дня! Бажаю успіхів у здобуванні освіти та впевненості у своїх силах.
Сьогодні ти навчатимешся застосовувати поняття відсотка, правило знаходження відсотків від числа та правило знаходження числа за його відсотками до роз"язування задач.

1. Пригадаємо:
1% - це сота частина цілого. 
Наприклад:
5% = 5/100 = 0,05,  27% = 27/100 = 0,27, 120% = 120/100 = 1,20 = 1,2 (ділили на 100).
0,06 = 6%, 0,24 = 24%, 2,4 = 240% (множили на 100).

Якщо у задачі потрібно знайти відсоток від числа,  то маємо діяти за таким планом:
1) знаходимо скільки становить 1% від всієї величини: всю величину ділимо на 100;
2) отримане число множимо на ту кількість відсотків, яку нам потрібно знайти.

Якщо у задачі потрібно знайти число за його відсотками, то маємо діяти за таким планом:
1) знаходимо значення 1%: дане число, що відповідає даним відсоткам ділимо на кількість відсотків;
2) щоб знайти значення всієї величини нам потрібно значення 1% помножити на 100.

2. Розв"яжемо задачі високого рівня за підручником.

№ 1088 (с. 303)
За чотири дні яхта пройшла 800 км. За перший день було пройдено 30% усієї відстані, а за другий день  - 5/8 того, що було пройдено за перший день, а за третій день - 128% того, що було пройдено за другий. Скільки кілометрів пройшла яхта за четвертий день?

Зауваження до розв"язання:
Ми знаємо, що всього за чотири дні яхта пройшла 800 км. Запишемо короткий запис до задачі.
І день - 30% від 800 км,
ІІ день - 5/8 від того, що за І день,
ІІІ день - 128% від того, що за ІІ день,
4 день - ?, решта

Тому можна записати такі дії:
1) 800 : 100 * 30 = 240 (км) - пройшла яхта за І день,
2) 240 : 8 * 5 = 150 (км) - за ІІ день,
3) 150 : 100 * 128 = 192 (км) - за ІІІ день,
4) 800 - (240 + 150 + 192) = 218 (км) - за 4 день.
Відповідь: 218 км.

№1112 (с. 308)
За перший день турист пройшов 7,2 км, за другий день - 150% того, що за перший. Скільки кілометрів пройшов турист за три дні, якщо за другий день він пройшов 90% того, що за третій?

Зауваження до розв"язання:
І день - 7,2 км
ІІ день - 150% від 7,2 км, і 90% того, що за ІІІ день,
ІІІ день - ?
Разом за три дні - ?

Щоб знайти скільки км пройшов турист за три дні потрібно знайти скільки км він проходить за кожен день.
Знайдемо спочатку скільки км пройшов турист за ІІ день - це 150% від 7,2 км
Знайдене число км - це 90% пройденого за ІІІ день, тобто за ІІ день - це 90%, а за ІІІ день - це 100%. 
Тому можна записати такі дії:

1) 7,2 : 100 * 150 = 10,8 (км) - пройшов турист за ІІ день,
2) 10,8 : 90 * 100 = 12 (км) - за ІІІ день,
3) 7,2 + 10,8 + 12 = 30 (км) - разом за три дні.
Відповідь: 30 км.

3. Домашнє завдання: позмагатися з комп"ютером у перегонах на конях, вибравши кнопку "грати одному". 

Успіхів! Бажаю прийти в скачках першим!



19 травня
Тема: Знаходження числа за його відсотками. Розв"язування задач.

Мета: навчитися розв"язувати задачі на знаходження числа за його відсотками.
Любий Назарчику!
Почався новий тиждень і знову чекає навчання - праця важка, але цікава, бо на кожному уроці ти здобуваєш нові знання, які обов"язково знадоблять у житті. Мова йде про проценти, тобто відсотки. 
Сьогодні ми дізнаємося, як розв"язувати задачі на знаходження числа за його відсотками достатнього та високого рівнів навчальних досягнень.

1. Пригадаємо, якщо у задачі потрібно знайти число за його відсотками, то маємо діяти за таким планом:
1) знаходимо значення 1%: дане число, що відповідає даним відсоткам ділимо на кількість відсотків;
2) щоб знайти значення всієї величини нам потрібно значення 1% помножити на 100.

2. Переглянь відео, розберися з розв"язанням представлених задач. 


3. Розв"яжемо задачу, яку запропонували для самостійного розв"язання, разом.

У гаю росли дуби, клени і берези. Дуби становили 15% усіх дерев, клени - 23%, а беріз було 248. Скільки всьго дерев росло в гаю?

Розв"язання: Запишемо короткий запис до задачі.
Дуби    - 15% усіх дерев,    |
Клени  -  23%,                       |     всього ? дерев
Берези -  248 шт.                 |
Пояснення до розв"язання:Так як всі дерева становлять 100%, то ми можемо знайти скільки відсотків становлять берези. 
Знайдена кількість відсотків - це і є 248 берез.
Тому можна записати такі дії:

1) 100% - (15% + 23%) = 62% - становлять берези,
2) 248 : 62 = 4 (шт.) - становить 1%,
3) 4 * 100 = 400 (шт.) - всього дерев в гаю.
Відповідь: 400 дерев.

4. Відкрий підручник на с. 307, прочитай умову задачі № 1106.
Пояснення до розв"язання: 
Так як свіжі яблука - це 100%, і вони при сушінні втрачають 84% своєї маси, то ми можемо знайти скільки % становлять сушені яблука. Знайдена кількість % - це і є 24 кг сушених яблук. Тоді ми зможемо знайти кількість свіжих яблук, як число за значенням його відсотків. Запиши дії у зошит:
1) 100% - 84% = 16% - становлять сушені яблука, тобто 24 кг
2) 24 : 16 =  1,5 (кг) - це 1%,
3) 1,5 * 100 = 150 (кг) - треба взяти свіжих яблук.
Відповідь: 150 кг.

Домашнє завдання: виконати № 1109 с.308.
Успіхів! У тебе все вийде!


14 травня

Тема: Знаходження числа за його відсотками.
Мета: навчитися знаходити число за його відсотками.

Любий Назарчику!

Наше навчання триває. Ти - великий молодець! Дуже гарно справляєшся із домашніми завданнями.

1. Розглянемо задачу.
Учні 5 класу з"їли 30 ватрушок, що становить 0,15 від того, що випекли у шкільній їдальні. Скільки ватрушок випекли у їдальні?

Розв"язання: 
Так як 0,15 = 15 / 100, то треба знайти число за значенням його дробу, тобто

1) 30 : 15 = 2 (шт.) - становить 1/100,
2) 2 * 100 = 200 (шт.) - становить ціле, тобто випекли у їдальні.
Відповідь: 200 ватрушок.

Це розв"язання можна записати у вигляді виразу:
30 : 15 * 100 = 200    або    30 : 0,15 = 200.

Ми вже знаємо, що 0,15 = 15 %, то можна в умові задачі замінити число 0,15 на 15%, і умова задачі буде такою:
Учні 5 класу з"їли 30 ватрушок, що становить 15% того, що випекли у шкільній їдальні. Скільки ватрушок випекли у їдальні?

Кажуть, що у цій задачі потрібно знайти число за його відсотками.

2. Переглянь відео.


Отже, щоб знайти число за даним значенням його відсотків, треба дане значення поділити на кількість відсотків і помножити на 100.

Ну, як, зрозумів пояснення від дуже емоційної дівчинки? Так? Молодець! 
Тоді ти легко подолаєш усі труднощі і виконаєш домашнє завдання: 
виконати № 1097 с. 307 за підручником.
Ти все зможеш! 

13 травня
Тема: Розв"язування задач на знаходження відсотків від числа.
Мета: навчитися розв"язувати задачі на знаходження відсотків від числа.

Добрий день, Назарчику!
Вітаю тебе з новим навчальним днем і бажаю успіхів у здобуванні нових знань!

1. На початку уроку перевір домашнє завдання, натисни на слово ТУТ
Постав собі оцінку. Якщо все правильно - 12!

Згадай! 
Щоб знайти відсоток від числа, потрібно дане число поділити на 100 і помножити на кількість відсотків.

2. Перевір свої вміння. Створи 6 правильних пар. При потребі користуйся калькулятором.



Сьогодні ми навчаємося розв"язувати ряд задач із підручника, в яких потрібно знайти відсоток від числа.

№ 1072 с. 302
Площа поля становить 420 га. Житом засіяли 15% поля. Скільки гектарів засіяли житом?

Розв"язання:
1) 420 : 100 = 4,2 (га) - становить 1%,
2) 4,2 * 15 = 63 (га) - засіяли житом.
Відповідь: 63 га.

№ 1077.
За два дні продали 125 кг яблук, причому за перший день продали 46% яблук. Скільки кілограмів яблук продали за другий день? 
Розв"язання:
1) 125 : 100 = 1,25 (кг) - становить 1%,
2) 1,25 * 46 = 57,5 (кг) - продали за І день,
3) 125 - 57,5 = 67,5 (кг) - продали за ІІ день.
Відповідь: 67,5 кг.

Задача.
У супермаркеті проводиться акція. Коробка цукерок певного виду коштує 80 грн. При купівлі двох таких коробок на другу коробку надається знижка в розмірі 35%. Скільки гривень треба буде заплатити за купівлю двох коробок цукерок у період дії акції?

Розв"язання:
1) 80 : 100 = 0,8 (грн) - становить 1%,
2) 0,8 * 35 = 28 (грн) - на стільки знизиться ціна другої коробки,
3) 80 - 28 = 52 (грн) - коштує друга коробка по акції,
4) 80 + 52 = 132 (грн) - заплатять за дві коробки.
Відповідь: 132 грн.
Запиши розв"язання задач у зошит.

Домашнє завдання: виконати № 1073 с. 302. 
Успіхів у подоланні труднощів у навчанні!



12 травня
Тема: Знаходження відсотків від числа.
Мета: навчитися знаходити відсотки від числа.

Доброго здоров"я, Назарчику!
Вітаю тебе з новим навчальним тижнем і бажаю тобі гарного дня!
Хочу потішити тебе тим, що до закінчення навчального року залишилося не так багато часу, як хотілося б. Тому не гаймо часу, навчаємося!

1. На початку уроку перевір домашнє завдання, натисни на слово ТУТ
Постав собі оцінку. Якщо все правильно - 12!

2. Перевір свої вміння. З"єднай відсотки і, відповідний йому, десятковий дріб.



3. Переглянь відео з поясненням теми.



Ну, як, зрозумів пояснення від дуже емоційної дівчини? Так? Молодець! 

Отже, якщо потрібно знайти відсоток від числа, то маємо діяти так:
1) знаходимо скільки становить 1% від всієї величини: всю величину ділимо на 100;
2) отримане число множимо на ту кількість відсотків, яку нам потрібно знайти.

Наприклад: Знайти 25% від числа 200.
1) 200 : 100 = 2 - становить 1%,
2) 2 * 25 = 50
Відповідь: 50.
Це саме завдання можна виконати виразом:
200 : 100 * 25 = 50.

Домашнє завдання: виконати за підручником  № 1062 с. 300.

7 травня
Тема: Відсотки.
Мета: дізнатися, що таке відсотки, навчитися перетворювати відсотки у десятковий дріб та десятковий дріб у відсотки.

Доброго здоров"я, Назарчику!
Як настрій? Від мене тобі вітання та побажання гарного дня!

1. На початку уроку перевір домашнє завдання, натисни на слово ТУТ
Постав собі оцінку. Якщо все правильно - 12!

2. Переглянь відео до 10-ої хвилини.



Після перегляду можна зробити висновки (запиши у зошит):
Відсоток — це сота частина числа (величини).
Виразимо відсотки десятковим дробом. 
Щоб перетворити відсотки у дріб, потрібно число відсотків поділити на 100.
1%= 1100=0,017%=7100=0,071,7%=1,7100=0,017123%=123100=1,23   



Виразимо десятковий дріб у відсотках.
Щоб перетворити десятковий дріб у відсотки, потрібно цей дріб помножити на 100, тобто перенести кому на дві цифри вправо.

0,02 = 2%,
0, 2 = 0,20 = 20%,
2,5 = 2,50 = 250%,
25 = 2500%,
1 = 100%,
4 = 400%,
0,125 = 12,5%.

=

Домашнє завдання: виконати за підручником  
№№ 1068, 1069 с. 300.
Звіт надсилайте на електронну скриньку вчителя irinazabiyaka68@ukr.net або у вайбер.
Успіхів! Ти все зможеш! 



6 травня

Тема: Середнє значення величини.
Мета: навчитися знаходити середнє значення величини: середню швидкість руху та середню зарплату робітників.

Доброго дня, Назар! Як настрій?
Вітаю тебе з новим днем, що дає можливість навчатися, розвиватися, рости щасливим та усміхненим!

1. На початку уроку перевір домашнє завдання, натисни на слово ТУТ
Постав собі оцінку. Якщо все правильно - 12!

2. Переглянь відео.

Зробимо висновки:
Щоб знайти середню швидкість руху потрібно весь шлях, подоланий учасником руху,  поділити на весь час, протягом якого рухалися.
Щоб знайти середню заробітну плату потрібно зарплату усіх робітників разом поділити на їх кількість.

3. Відкрий підручник на с. 294.
Розглянемо № 1042.
Прочитай задачу.
Про що йде мова у задачі? Правильно, про поїзд.
Що ми про нього знаємо? Що поїзд рухався спочатку зі швидкістю 64 км/год протягом 4 год, а потім ще 5 год зі швидкістю 53,2 км/год.
Що запитують у задачі? Вірно! Знайдіть середню швидкість поїзда на усьому шляху.

Щоб знайти середню швидкість руху потрібно весь шлях  поділити на весь час.
Спочатку умовно поділимо весь шлях на дві ділянки і знайдемо шлях на кожній ділянці. Потім додамо їх і знайдемо весь шлях, що проїхав поїзд.  
Щоб знайти шлях потрібно швидкість помножити на час.

Матимемо дії (запиши їх у зошит):
1) 64 * 4 = 256 (км) - довжина І ділянки шдяху,
2) 53,2 * 5 = 266 (км) - довжина ІІ ділянки шляху,
3) 256 + 266 = 522 (км) - весь шлях,
4) 4 + 5 = 9 (год) - весь час,
5) 522 : 9 = 58 (км/год) - середня швидкість поїзда.
Відповідь: 58 км/год.

Домашнє завдання: виконати за підручником  № 1043 с. 294.
Успіхів! Ти все зможеш! 






5 травня
Тема: Середнє арифметичне.
Мета: вивчити означення середнього арифметичного і навчитися його визначати. 

Вітаю тебе, Назарчику!
Сьогодні пропоную тобі познайомитися з поняттям "середнє арифметичне".
Часто у повсякденному житті можна почути слово "середній"
Наприклад, можна прочитати у новинах про середню заробітну плату, про середній урожай з 1 гектара, про середню швидкість автомобіля, потяга чи літака. 
Щоб обчислювати названі величини, спочатку з"ясуємо, що ж це таке "середнє арифметичне".

Означення: Щоб знайти середнє арифметичне кількох даних чисел, потрібно суму цих чисел поділити на їх кількість.
Навчимося використовувати це означення до розв'язування задач, переглянувши відео і пояснення вчителя.



Запиши у зошит розв"язання завдання 1 та 2; завдання 3 і 4 пропусти (ми до них повернемося на наступному уроці).
Запиши у зошит розв"язання тренувального завдання 1 (а, б, в).

Розглянемо розв"язання тренувальних завдань 2 і 3 по діях.
№ 2.
Середнє арифметичне двох чисел дорівнює 184. Чому дорівнює сума цих чисел?
Розв"язання: 
За правилом, щоб знайти середнє арифметичне, потрібно суму чисел поділити на їх кількість. Але ж у нас середнє арифметичне відоме - це 184, і відомо, що чисел 2.
Тому, щоб знайти їх суму, потрібно середнє арифметичне помножити на їх кількість. Маємо таку дію:
184 * 2 = 368
Відповідь: 368.

№ 3.
Середнє арифметичне кількох чисел дорівнює 3. Знайдіть кількість цих чисел, якщо їх сума дорівнює 15.
Розв"язання: 
За правилом, щоб знайти середнє арифметичне, потрібно суму чисел поділити на їх кількість. Але ж у нас середнє арифметичне відоме - це 3, і відомо, що сума кількох чисел дорівнює 15.
Тому, щоб знайти кількість чисел,  потрібно суму цих чисел поділити на середнє арифметичне. Маємо таку дію:
15 : 3 = 5
Відповідь: 5 чисел.

Домашнє завдання: виконати за підручником  № 1039 с. 294.
Успіхів! Ти все зможеш!



 


Любий Назарчику!



З 12 березня в Україні оголошено карантин і призупинено навчання у всіх навчальних закладах України.

Це рішення було прийнято в зв'язку з поширенням у світі небезпечного вірусу, для збереження здоров'я та життя українського населення. 
Але це не привід опускати руки та панікувати!

Назарчику, спробуємо навчатися на відстані - дистанційно, застосовуючи для навчання такі улюблені тобою телефон та комп"ютер, здобувати знання самостійно і у супроводі батьків та вчителя.
Для зв'язку з вчителем будемо використовувати телефон та електронну скриньку irinazabiyaka68@ukr.net .
Отож, не гаймо часу на пустощі! Вперед до знань! 
Твоя вчителька Ірина Антонівна.
Любий, Назарчику!
Домовляємося, на цій сторінці ти знаходиш уроки за датами.
Виконуєш завдання, що прописані.
І надсилаєш сфотографовану сторінку зошита вчителю.
За потреби - звертаєшся за допомогою до батьків, телефонуєш вчителю, тобто, мені.
Розподіл уроків за темами: 
БЕРЕЗЕНЬ  
КВІТЕНЬ  
ТРАВЕНЬ   

Немає коментарів:

Дописати коментар