Тема: Розв'язування задач за допомогою рівнянь.
Мета: удосконалити вміння розв'язувати задачі за допомогою рівнянь.
Любі 7-класники!
Канікули в умовах карантину закінчилися.
Карантин продовжений до 24 квітня включно. І ніхто не знає напевно як буде надалі.
Віримо в кращий перебіг подій.
В те, що МИ УСІ, без виключень, вийдемо з цього довготривалого карантину здорові та розумні, психічно витривалі.
І все буде добре.
І все буде добре.
ІНАКШЕ БУТИ НЕ МОЖЕ!
Тому не гаймо часу, продовжуємо навчання дистанційно.
Ті з вас, хто бачив карантин як час для відпочинку та розваг, вже, напевно, зрозуміли, що насправді це час для випробувань.
Тому, як Вітя Пєрєстукін, головний герой мультфільму, будемо дистанційно виховувати кожен свій характер, розвивати свою волю, зневажати небезпеку та долати труднощі у навчанні! Згодні?
Ну, що ж, почнемо! Успіхів!
1. У 5 і 6 класах ми навчалися розв'язувати задачі за допомогою рівнянь.
У 7 класі ми розширимо ваші знання та удосконалимо вміння розв'язувати задачі за допомогою рівнянь.
Відкрийте підручник, опрацюйте параграф 22 с. 191 - 194.
Дайте відповідь письмово на запитання:
1) З яких етапів складається розв'язування задач методом математичної моделі? (с. 194)
2) Які бувають математичні моделі?
(с. 192, 193, рівняння, формули, таблиці, схеми)
2. Перегляньте відео і запишіть у зошит розв'язання задач, які розглядаються у відео.
Подаю умови задач.
Задача 1. На трьох полицях 163 книг. На І полиці було на 8 книг менше, ніж на ІІ полиці, і у 2 рази більше, ніж на ІІІ полиці. Скільки книг було на кожній полиці?
Задача 2. На одній садовій ділянці в 5 разів більше кущів малини, ніж на другій ділянці. Коли з першої ділянки пересадили на другу 22 кущі, то на обох ділянках кущів малини стало порівну. Скільки кущів малини було на кожній ділянці спочатку?
Задача 3. Відстань між двома пристанями за течією річки теплохід проходить за 9 год, а проти течії за 11 год. Знайти відстань між цими пристанями, якщо швидкість течії річки 2 км/год.
Ті з вас, хто бачив карантин як час для відпочинку та розваг, вже, напевно, зрозуміли, що насправді це час для випробувань.
Ну, що ж, почнемо! Успіхів!
1. У 5 і 6 класах ми навчалися розв'язувати задачі за допомогою рівнянь.
У 7 класі ми розширимо ваші знання та удосконалимо вміння розв'язувати задачі за допомогою рівнянь.
Відкрийте підручник, опрацюйте параграф 22 с. 191 - 194.
Дайте відповідь письмово на запитання:
1) З яких етапів складається розв'язування задач методом математичної моделі? (с. 194)
2) Які бувають математичні моделі?
(с. 192, 193, рівняння, формули, таблиці, схеми)
2. Перегляньте відео і запишіть у зошит розв'язання задач, які розглядаються у відео.
Подаю умови задач.
Задача 1. На трьох полицях 163 книг. На І полиці було на 8 книг менше, ніж на ІІ полиці, і у 2 рази більше, ніж на ІІІ полиці. Скільки книг було на кожній полиці?
Задача 2. На одній садовій ділянці в 5 разів більше кущів малини, ніж на другій ділянці. Коли з першої ділянки пересадили на другу 22 кущі, то на обох ділянках кущів малини стало порівну. Скільки кущів малини було на кожній ділянці спочатку?
Задача 3. Відстань між двома пристанями за течією річки теплохід проходить за 9 год, а проти течії за 11 год. Знайти відстань між цими пристанями, якщо швидкість течії річки 2 км/год.
Домашнє завдання:
- опрацювати параграф 22,
- розв'язати № 895: записати короткий запис, скласти математичну модель до задачі (рівняння) і розв'язати його, записати відповідь.
Звіт надсилати на електронну скриньку вчителя irinazabiyaka68@ukr.net .
Далі буде...
Немає коментарів:
Дописати коментар