Тема: Координатна площина.
Мета:
- навчитися будувати координатну площину,
- навчитися знаходити координати точки на координатній площині,
- навчитися будувати точки за їх координатами на координатній площині.
Доброго здоров"я, любі 6-класники!
23 квітня о 20 годині закрилося контрольне тестування до к.р. № 9 з теми "Рівняння", на виконання якого відводилося більше 48 годин (2 дні).
На превеликий жаль тестування пройшли лише 12 учнів з 19. Це означає, що ви, діти, не організувалися і поставилися безвідповідально до тематичного оцінювання.
Не всі. Хвалю тих, хто виконав, молодці, на вас можна покластися, не підведете!
Зараз я звертаюся до тих учнів, які не виконали цей тест.
У вас є можливість виправити становище! У повідомленні за 21 квітня є текст тесту. Виконуєте і надсилаєте на електронну скриньку вчителя повний звіт.
Чекаю до понеділка!
А тепер звертаюся до всіх. Карантин продовжили.
Попереду написання дистанційного підсумкового тесту в кінці навчального року, який потрібно буде виконати за встановлений час (1 академічну годину).
Всі учні класу мають його виконати одночасно у визначений школою день і час.
Надіюся, що ви зробите висновки і все буде гаразд...
А сьогодні у нас другий урок нової теми.
На превеликий жаль тестування пройшли лише 12 учнів з 19. Це означає, що ви, діти, не організувалися і поставилися безвідповідально до тематичного оцінювання.
Не всі. Хвалю тих, хто виконав, молодці, на вас можна покластися, не підведете!
Зараз я звертаюся до тих учнів, які не виконали цей тест.
У вас є можливість виправити становище! У повідомленні за 21 квітня є текст тесту. Виконуєте і надсилаєте на електронну скриньку вчителя повний звіт.
Чекаю до понеділка!
А тепер звертаюся до всіх. Карантин продовжили.
Попереду написання дистанційного підсумкового тесту в кінці навчального року, який потрібно буде виконати за встановлений час (1 академічну годину).
Всі учні класу мають його виконати одночасно у визначений школою день і час.
Надіюся, що ви зробите висновки і все буде гаразд...
А сьогодні у нас другий урок нової теми.
Перевіряючи домашні роботи помітила, що з № 1214 справилися усі, хто надіслав звіт,
а № 1239 викликав певні труднощі.
а № 1239 викликав певні труднощі.
Пропоную звірити свою побудову ТУТ.
В цьому документі - розв"язання № 1239, покрокове, з усіма поясненнями.
У вас же в зошиті має бути тільки побудова, тобто рисунок зображений на фотографії 6.
(Якщо при завантаженні документу деякі фотографії перевернулися, то при перегляді повертайте голову)))! )
Розберіться!
1. Перегляньте відео, за потреби зупиняйте його та виконайте побудови разом з учителем.
2. Можна зробити такі висновки:
- Місцезнаходження точки на площині можна вказати за допомогою координат.
- Прямокутна система координат утворена двома прямими, що перетинаються під прямим кутом, і мають початок відліку, на них вказаний напрям та одиничний відрізок.
- Напрям вказує на зростання чисел. Від нуля за стрілкою розміщені додатні числа, в протилежному напрямі - від"ємні числа.
- Горизонтальна пряма називається вісь абсцис або вісь х (напрям - стрілка вправо).
- Вертикальна пряма називається вісь ординат або вісь у (напрям - стрілка вгору).
- Координати точки на площині задаються двома числами, які записують в дужках.
На першому місці завжди ставлять абсцису, тобто х, а на другому - ординату, тобто у.
Наприклад, точка А(2; -1) (читають точка А з координатами 2 і -1) має такі координати: абсцису х = 2 та ординату у = -1.
Наприклад, точка А(2; -1) (читають точка А з координатами 2 і -1) має такі координати: абсцису х = 2 та ординату у = -1.
- Коли точка лежить на осі абсцис (осі х), то її ордината дорівнює нулю (у = 0).
- Коли точка лежить на осі ординат (осі у), то її абсциса дорівнює нулю (х = 0).
3. Домашнє завдання: виконати № 1254 (рисунок в зошит не переносити), № 1256 (накреслити прямокутну систему координат, вказати напрям осей, початок відліку, одиничний відрізок на кожній осі і позначити точки).
Зверніть увагу! Осі креслимо олівцем, вказуємо напрям олівцем, точки будуємо олівцем. Але підписуємо осі, числа на осях, назви точок - пастою!
Звіти чекаю на електрону скриньку.
Пам"ятай! Ти особливий, все можливо!
Успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар