Тема: Перпендикулярні й паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця.
Мета: cформувати поняття про перпендикулярні та паралельні прямі, навчитися будувати перпендикулярні та паралельні прямі за допомогою лінійки та косинця.
Любі 6-класники!
Вашу активність у виконанні контрольного тесту я бачу на сторінці вчителя на сайті "На Урок".
На момент написання повідомлення виконали завдання лише 9 учнів!
Прошу всіх бути відповідальними за своє навчання і решті учнів терміново пройти тест! Тестування закриється 23 квітня!
Сьогодні ми розпочинаємо вивчення нового розділу і останнього в 6 класі, який називається "Координатна площина".
Тема нашого уроку "Перпендикулярні й паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця", тому для навчання приготуйте, крім зошита та ручки, ще і креслярські інструменти: олівець, лінійку та косинець.
Ті з вас, діти, хто щодня дивиться з 10 години онлайн уроки по телебаченню, вже переглянув два уроки з нашої нової теми, які транслювалися 21 та 22 квітня.
1. Пропоную всім ще раз переглянути обидва відео-уроки. Виконуйте побудови (урок 2) разом з учителем у своєму зошиті, за потреби зупиняйте відео.
- перпендикулярні і паралельні прямі
- побудова перпендикулярних і паралельних прямих за допомогою лінійки та косинця
2. Висновки запишіть у зошит.
1) Дві прямі, які перетинаються і утворюють прямі кути, називаються перпендикулярними прямими.
Прямі а і b, зображені на малюнку, перпендикулярні. Пишуть а ┴ b або b ┴ а.
2) Дві прямі, які не перетинаються і лежать в одній площині, називаються паралельними прямими.
Немає коментарів:
Дописати коментар