середа, 22 квітня 2020 р.

6 клас математика, заняття 16

Тема: Перпендикулярні й паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця.

Мета: cформувати поняття про перпендикулярні та паралельні прямі, навчитися будувати перпендикулярні та паралельні прямі за допомогою лінійки та косинця.


Любі 6-класники!
Вашу активність у виконанні контрольного тесту я бачу на сторінці вчителя на сайті "На Урок". 
На момент написання повідомлення виконали завдання лише 9 учнів!
Прошу всіх бути відповідальними за своє навчання і решті учнів терміново пройти тест! Тестування закриється 23 квітня!

Сьогодні ми розпочинаємо вивчення нового розділу і останнього в 6 класі, який називається "Координатна площина".
Тема нашого уроку "Перпендикулярні й паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця", тому для навчання приготуйте, крім зошита та ручки, ще і креслярські інструменти: олівець, лінійку та косинець.

Ті з вас, діти, хто щодня дивиться з 10 години онлайн уроки по телебаченню, вже переглянув два уроки з нашої нової теми, які транслювалися 21 та 22 квітня.

1. Пропоную всім ще раз переглянути обидва відео-уроки. Виконуйте побудови (урок 2) разом з учителем у своєму зошиті, за потреби зупиняйте відео.

- перпендикулярні і паралельні прямі


- побудова перпендикулярних і паралельних прямих за допомогою лінійки та косинця  



2. Висновки запишіть у зошит.

1) Дві прямі, які перетинаються і утворюють прямі кути, називаються перпендикулярними прямими. 
Прямі а і b, зображені на малюнку, перпендикулярні. Пишуть а ┴ b або b ┴ а.
2) Дві прямі, які не перетинаються і лежать в одній площині, називаються паралельними прямими

Якщо прямі а і b, зображені на малюнку,  паралельні, то пишуть а ║ b.

      


Домашнє завдання: виконати № 1214 с. 333, № 1239 с. 340, використовуючи олівець, лінійку та косинець.
Успіхів у навчанні! Чекаю на звіти.
І вір - ти все зможеш!

Немає коментарів:

Дописати коментар