Тема: Розв"язування задач за допомогою рівнянь.
Мета: сформувати вміння розв"язувати задачі за допомогою рівнянь, зокрема задачі на рух вищої складності, ніж розглядалися раніше.
Задачу 2 № 1192 можна розв"язати ІІ способом за допомогою рівняння.
Так як ІІ автомобіль виїхав пізніше на 2 год, то І автомобіль був у дорозі до моменту зустрічі на 2 год більше, ніж другий.
Запишемо короткий запис у вигляді таблиці:
Доброго здоров"я, любі 6-класники!
Вітаю вас з початком нового тижня.
Хочу похвалити тих із вас, які кожного дня за розкладом опрацьовують урок вчителя у блозі і також переглядають відео-уроки по телебаченню. Ви - великі трудяги, МОЛОДЦІ!
Решта - не зволікайте, бо кожне заняття оцінюється.
Надсилайте свої звіти, не затягуйте з цим.
Прошу вас свої звіти підписувати:
- прізвище, ім"я,
- за яке число звіт,
будь ласка, допоможіть вчителю зберегти зір, спростіть процес перевірти!
Сьогодні ми продовжуємо в умовах дистанційного навчання розв"язувати задачі за допомогою рівнянь, зокрема задачі на рух вищої складності, ніж розглядалися раніше.
1. Перевірте своє домашнє завдання ТУТ.
2. Перегляньте відео.
Запишіть розв"язання задач, що розглядаються, крім задачі 1 - це № 1180, яку ми вже розв"язували у домашній роботі.
Задача 2 - це № 1192, задача 3 - це № 1196 із нашого підручника (автор Мерзляк), задача 4 - не з нашого підручника.
Вітаю вас з початком нового тижня.
Хочу похвалити тих із вас, які кожного дня за розкладом опрацьовують урок вчителя у блозі і також переглядають відео-уроки по телебаченню. Ви - великі трудяги, МОЛОДЦІ!
Решта - не зволікайте, бо кожне заняття оцінюється.
Надсилайте свої звіти, не затягуйте з цим.
Прошу вас свої звіти підписувати:
- прізвище, ім"я,
- за яке число звіт,
будь ласка, допоможіть вчителю зберегти зір, спростіть процес перевірти!
Сьогодні ми продовжуємо в умовах дистанційного навчання розв"язувати задачі за допомогою рівнянь, зокрема задачі на рух вищої складності, ніж розглядалися раніше.
1. Перевірте своє домашнє завдання ТУТ.
2. Перегляньте відео.
Запишіть розв"язання задач, що розглядаються, крім задачі 1 - це № 1180, яку ми вже розв"язували у домашній роботі.
Задача 2 - це № 1192, задача 3 - це № 1196 із нашого підручника (автор Мерзляк), задача 4 - не з нашого підручника.
Задачу 2 № 1192 можна розв"язати ІІ способом за допомогою рівняння.
Так як ІІ автомобіль виїхав пізніше на 2 год, то І автомобіль був у дорозі до моменту зустрічі на 2 год більше, ніж другий.
Запишемо короткий запис у вигляді таблиці:
|
Час, год
|
Швид-кість, км/год
|
Відстань, км
|
|
І автомобіль
|
х
+ 2
|
65
|
65(х
+ 2)
|
Разом
(поставте
фігурну
дужку) проїхали
690 км
|
ІІ автомобіль
|
х
|
75
|
75х
|
Маємо рівняння:
65(х + 2) + 75 х = 690
65 х + 130 +
75 х = 690
65 х + 75 х
= 690 – 130
140 х = 560
х = 560
: 140
х = 4
(год) – стільки часу був в дорозі до зустрічі ІІ автомобіль,
4 + 2 = 6 (год) – був в дорозі до зустрічі І автомобіль.
Відповідь: 6 год, 4 год.
Домашнє завдання: розв"яжіть № 1193, запишіть короткий запис у вигляді таблиці, складіть та розв"яжіть рівняння до задачі, запишіть відповідь.
Звіти надсилати на електронну скриньку вчителя irinazabiyaka68@ukr.net .
Далі буде...
Немає коментарів:
Дописати коментар