Тема: Розв'язування вправ і задач на всі дії з десятковими дробами.
Мета: формувати вміння розв'язувати вправи і задачі на додавання, віднімання, множення і ділення десяткових дробів.
Доброго здоров'я, любі 5-класники!
Ви - найактивніші і найкращі учні! Розумники!
"Завалили" мою скриньку звітами, не встигаю, що тішить і радує мене як вчителя.
За вікном майже весна, а у нас карантин...
І щоб зберегти своє і своїх рідних здоров'я і життя ми змушені і будемо залишатися вдома!
Не в парку з друзями, не на гойдалці з подружкою, а саме ВДОМА!
Пропоную не скучати - нові знання здобувати!
"Завалили" мою скриньку звітами, не встигаю, що тішить і радує мене як вчителя.
За вікном майже весна, а у нас карантин...
І щоб зберегти своє і своїх рідних здоров'я і життя ми змушені і будемо залишатися вдома!
Не в парку з друзями, не на гойдалці з подружкою, а саме ВДОМА!
Пропоную не скучати - нові знання здобувати!
1. Перегляньте відео-урок.
Він трошки задовгий, тому раджу переглядати його частинами, потім трошки відпочити і знову дивитися.
Він трошки задовгий, тому раджу переглядати його частинами, потім трошки відпочити і знову дивитися.
Прошу зупиняти відео і записувати вправи, які пропонуються до розгляду, в зошит. Тобто, написати конспект.
2. Виконати за підручником самостійно! як домашню роботу:
- за 26 березня: №№ 1018, 1019;
- за 27 березня: №№ 991, 993.
Виконані звіти чекаю на електронну скриньку.
До зустрічі!
Пропоную вам подивитися мультфільм мого дитинства.
Вгадайте, на кого схожий головний герой?
Р. S. Раджу виконання домашнього завдання розтягнути в часі, виконувати його частинами: зробили один номер - відпочили або поскакали на скакалці, потім продовжили навчання.
Далі знову: або покачали прес, або поїли, і знову сіли за уроки.
Потім знову зробили перерву: зателефонували друзям, або просто подивилися мультфільм.
Пропоную вам подивитися мультфільм мого дитинства.
Вгадайте, на кого схожий головний герой?
Немає коментарів:
Дописати коментар