Мета: набути вміння та сформувати навички розв'язування рівнянь, застосовуючи їх основні властивості.
Доброго здоров'я, любі 6-класники!
Як пройшли вихідні? Швидко?!
Ви, напевно, відпочили і набралися сил.
Я впевнена, що серед вас є навіть такі, що скучилися за школою і хочуть найшвидшого завершення карантину.
Ну, не знаю як діти, а батьки мабуть вже дуже цього хочуть))).
Але у нас карантин і ми ВДОМА!
Тому, щоб було чим зайнятися вдома пропоную вам, любі 6-класники, трошки понавчатися.
1) Якщо до обох частин даного рівняння додати (або від обох частин відняти) одне й те саме число, то отримаємо рівняння, яке має ті самі корені, що і дане рівняння;
2) Якщо який-небудь доданок перенести з однієї частини рівняння в іншу, змінивши при цьому його знак на протилежний, то отримаємо рівняння, яке має ті самі корені, що і дане рівняння;
3) Якщо обидві частини рівняння помножити (або поділити) на одне й те саме відмінне від нуля число, то отримаємо рівняння, яке має ті самі корені, що і дане рівняння.
Існує така думка, підтверджена життям, що чим більше ти рівнянь розв'яжеш, тим більшим АСОМ в цій справі ти будеш!
2. Розглянемо приклади розв'язування рівнянь, у яких застосовуються наведені правила.
Перегляньте перше відео.
Раджу переглядати частинами, зупиняти відео і записувати в зошит. Тобто, писати конспект (яке доросле слово!).
Ну, дуууже простими словами пояснив вчитель, чи не так? Як на вашу думку? Хто ще не зрозумів? За потреби передивіться відео ще раз.
3. Розв'яжіть рівняння самостійно:
а) 3(х - 1) - 6(х + 1) = х + 7;
б) 7 - х = 3(х + 1) - 6(х - 1);
в) 4 - (х + 4) = х - 2(х+1);
г) х - 2(х + 1) = 4 - (х + 6).
4. Перегляньте друге відео. Виконайте записи у зошит.
5. Виконайте як домашнє завдання за підручником №№ 1147, 1151 і надішліть свій звіт на електронну скриньку вчителя не пізніше 10 годин ранку 24 березня (в цей час з'явиться у блозі вчителя нове заняття).
До завтра, до нових зустрічей на заняттях!
Немає коментарів:
Дописати коментар