Тема: Системи лінійних рівнянь як математичні моделі текстових задач.
Мета: сформувати уявлення про прикладні задачі та математичні моделі задач, зрозуміти схему розв"язання задач за допомогою лінійних рівнянь.
Шановні 7-класники!
Сьогодні я полічила, що вже через 12 навчальних днів ви закінчите 7 клас.
На жаль чи на щастя (як хто сприймає ситуацію), але ми з вами вже не зустрінемося в школі за партами цього навчального року.
Тому продовжуємо навчатися дистанційно.
І активно навчаємося, щоб закінчити останню тему успішно!
Сьогодні ми навчатимемося розв"язувати задачі прикладного спрямування.
На жаль чи на щастя (як хто сприймає ситуацію), але ми з вами вже не зустрінемося в школі за партами цього навчального року.
Тому продовжуємо навчатися дистанційно.
І активно навчаємося, щоб закінчити останню тему успішно!
Сьогодні ми навчатимемося розв"язувати задачі прикладного спрямування.
Тобто такі задачі, що виникають у різноманітніших видах діяльності людини: в побуті, на виробництві, на будівництві, у господарстві, у банківській справі тощо.
Реальна ситуація може бути описана математичною мовою у вигляді математичної моделі, тобто системи двох лінійних рівнянь із двома змінними.
Реальна ситуація може бути описана математичною мовою у вигляді математичної моделі, тобто системи двох лінійних рівнянь із двома змінними.
Складемо алгоритм для розв’язування текстових задач за допомогою системи рівнянь.
Алгоритм розв’язування текстової задачі за допомогою системи рівнянь:
2. Проаналізувати умову задачі (основні величини, зв’язки між ними, вимоги задачі).
Перегляньте відео, за потреби зупиняйте його і запишіть розв"язання задач, що розглядаються.
Домашнє завдання:
- опрацювати параграф 28 с. 235 за підручником;
- розв"язати задачу за допомогою системи двох лінійних рівнянь № 1126 с. 238.
Звіт - на скриньку!
Успіхів у навчанні!
Немає коментарів:
Дописати коментар