Тема: Повторення. Розв"язування вправ і задач на всі дії із звичайними дробами.
Мета: узагальнити та систематизувати вміння виконувати вправи на всї дії із звичайними дробами.
Доброго нового навчального тижня, любі 6-класники!
Прошу решту пришвидчитися - сьогодні до кінця дня тестування ще відкрите.
Один із вас не зрозумів поставленої умови - не виконувати тест двічі, лише 1 раз.
Перше проходження тесту 7 балів зараховане (а не 5 балів, як визначив тест, у завданні №6 із 4 запитань - 2 правильно), а друге 12 балів - ні.
Чому? А тому, що у процесі виконання тесту, зразу показувалася правильна відповідь. І не чесно буде по відношенню до решти учнів, коли хитрий учень проходить тест другий раз, уже знаючи правильні відповіді, і отримує 12 балів. Ось, якось так...
Сьогодні у нас перший урок повторення вивченого матеріалу.
Перегляньте відео до 21 хвилини.
Перегляньте відео до 21 хвилини.
1. Сформулюйте правило додавання звичайних дробів. Проілюструйте це правило на прикладах:
2. Сформулюйте правило віднімання звичайних дробів. Проілюструйте це правило на прикладах:
3. Сформулюйте правило множення звичайних дробів. Проілюструйте це правило на прикладах:
4. Які числа називають взаємно оберненими? Наведіть приклади.
5. Сформулюйте правило ділення звичайних дробів. Проілюструйте це правило на прикладах:




Немає коментарів:
Дописати коментар