середа, 6 травня 2020 р.

6 клас математика, заняття 23

Тема: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми "Координатна площина". 

Мета: підготуватися до контрольного тесту.

Любі 6-класники!
Ось і прийшов час завершити вивчення теми "Координатна площина". З початку карантину ви навчалися дистанційно:
- опрацьовували теорію за підручником, 
- переглядали відео-уроки, 
- розглядали приклади розв'язування різних завдань, 
- виконували тести,
- самостійно розв'язували задачі та вправи з теми.
Ви - МОЛОДЦІ!
Прийшов час оцінити рівень знань, умінь та навичок учнів в умовах дистанційного навчання.

Пропоную розглянути ряд задач, наближених до контрольного тесту.

Розгляньте рисунок.


Дайте відповіді на запитання та запишіть у зошит:

1. Яка точка має координати (4; -3)? 
2. Яка точка має координати (-5; 3)? 
3. Які координати має точка В?
4. Скільки точок на координатній площині існує з координатами (1; 1)?
5. Які з точок належать осі абсцис? Запишіть їх координати.
6. Які з точок належать осі ординат? Запишіть їх координати.

Перевірте свої відповіді ТУТ.

7. Накресліть тупий кут АВС і позначте на його стороні ВС точку К. Проведіть через точку К пряму, перепендикулярну до прямої ВС і пряму, паралельну прямій ВА.

Розв"язання:
Усі побудови зображені на рисунку:
Пряма а перпендикулярна ВС, пряма b паралельна ВА.

8. Побудуйте на координатній площині точки А(-2; 3), В(5; -1), С(-2; 1), D(3; 1). Знайдіть координати точки перетину відрізків АВ і СD.

Виконайте самостійно.

9. Побудуйте графік залежності змінної у від змінної х, яку задано формулою у = х - 5.

Розв"язання:
Щоб побудувати графік у = х - 5 спочатку складемо таблицю відповідних значень х та у.

Всі якщо..., то... можна виконувати усно і лише заповнити таблицю.
Якщо х = 0, то у = 0 - 5 = -5,
якщо х = 1, то у = 1 - 5 = -4,
якщо х = -1, то у = -1 -5 = -6,
і т.д. 

х
-3
-2
-1
0
1
2
3
у
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2

Накресліть координатну площину та побудуйте (самостійно) на ній точки згідно таблиці (-3; -8), (-2; -7) і т.д.
Через побудовані точки проведіть пряму. Ця пряма і є шуканий графік.

Домашнє завдання: за збірником с. 118 виконати завдання № 5 і № 6 (зверху сторінки над к.р. № 12).

І на завершення хочу трошки перефразувати відомий вислів видатного полководця: "Тяжко в навчанні, легко на тестуванні!"
Успіхів! Вірте в свої здібності!

Немає коментарів:

Дописати коментар