Тема: Повторення. Аксіоми стереометрії.
Мета: узагальнити та систематизувати вміння та навички розв"язувати задачі з даної теми.
Доброго нового навчального тижня, любі 10-класники!
Прошу решту пришвидчитися - тестування ще відкрите до 15 травня. Хто не здасть отримає 1.
Один із вас не зрозумів поставленої умови - не виконувати тест двічі, лише 1 раз.
Перше проходження тесту зараховане, а друге - ні.
Чому? А тому, що у процесі виконання тесту, зразу показувалася правильна відповідь. І не чесно буде по відношенню до решти учнів, коли хитрий учень проходить тест другий раз, уже знаючи правильні відповіді, і отримує 12 балів. Ось, якось так...
І ще, прошу підписувати тести власним ім"ям. Як я маю здогадатися, хто такий чи така Ю.М? Юлія підписалася своїм прізвищем. Хто у нас є на Ю.? Кому зараховувати 8 балів? А К.М. - це Кіріл?
Діти, у нас залишилося ще 2 уроки з геометрії і все, виставляю за семестр і рік.
І ще, прошу підписувати тести власним ім"ям. Як я маю здогадатися, хто такий чи така Ю.М? Юлія підписалася своїм прізвищем. Хто у нас є на Ю.? Кому зараховувати 8 балів? А К.М. - це Кіріл?
Діти, у нас залишилося ще 2 уроки з геометрії і все, виставляю за семестр і рік.
Хто активний на дистанційному навчанні, у того все добре! А решті - треба постаратися...
Сьогодні у нас перший урок повторення вивченого матеріалу.
Сьогодні у нас перший урок повторення вивченого матеріалу.
Перегляньте відео:
- аксіоми стереометрії та наслідки з них
- Підготовка до ЗНО з математики
Домашнє завдання: виконати ТЕСТ (звітувати на скриньку не треба, я буду бачити результат тесту).
Успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар