Мета: навчитися знаходити число за його відсотками.
Любі 5-класники!
Наше навчання триває.
Отримала задоволення від перевірки ваших звітів. Ви - великі молодці!
Дуже гарно справилися із домашнім завданням.
Прикро, що не всі виконують і звітують.
Дуже гарно справилися із домашнім завданням.
Прикро, що не всі виконують і звітують.
1. Мабуть ви всі слідкуєте за ефірами онлайн школи, яка транслюється по телебаченню щоранку о 10 годині.
У вівторок 21 квітня урок з математики мав тему: "Знаходження числа за його дробом".
На цьому уроці розглядалася задача:
Учні 5 класу з"їли 30 ватрушок, що становить 0,15 від того, що випекли у шкільній їдальні. Скільки ватрушок випекли у їдальні?
Розв"язання:
Так як 0,15 = 15 / 100, то треба знайти число за значенням його дробу, тобто
1) 30 : 15 = 2 (шт.) - становить 1/100,
2) 2 * 100 = 200 (шт.) - становить ціле, тобто випекли у їдальні.
Відповідь: 200 ватрушок.
Це розв"язання можна записати у вигляді виразу:
30 : 15 * 100 = 200 або 30 : 0,15 = 200.
Ми вже знаємо, що 0,15 = 15 %, то можна в умові задачі замінити число 0,15 на 15%, і умова задачі буде такою:
Учні 5 класу з"їли 30 ватрушок, що становить 15% того, що випекли у шкільній їдальні. Скільки ватрушок випекли у їдальні?
Кажуть, що у цій задачі потрібно знайти число за його відсотками.
2. Перегляньте відео.
У вівторок 21 квітня урок з математики мав тему: "Знаходження числа за його дробом".
На цьому уроці розглядалася задача:
Учні 5 класу з"їли 30 ватрушок, що становить 0,15 від того, що випекли у шкільній їдальні. Скільки ватрушок випекли у їдальні?
Розв"язання:
Так як 0,15 = 15 / 100, то треба знайти число за значенням його дробу, тобто
1) 30 : 15 = 2 (шт.) - становить 1/100,
2) 2 * 100 = 200 (шт.) - становить ціле, тобто випекли у їдальні.
Відповідь: 200 ватрушок.
Це розв"язання можна записати у вигляді виразу:
30 : 15 * 100 = 200 або 30 : 0,15 = 200.
Ми вже знаємо, що 0,15 = 15 %, то можна в умові задачі замінити число 0,15 на 15%, і умова задачі буде такою:
Учні 5 класу з"їли 30 ватрушок, що становить 15% того, що випекли у шкільній їдальні. Скільки ватрушок випекли у їдальні?
Кажуть, що у цій задачі потрібно знайти число за його відсотками.
2. Перегляньте відео.
Ну, як, зрозуміли пояснення від дуже емоційної дівчинки? Так? Молодці!
Тоді ви легко подолаєте усі труднощі і виконаєте домашнє завдання:
виконати № 1109, 1110 за підручником.
Звіти надсилайте на електронну скриньку вчителя.
Ти все зможеш!
Немає коментарів:
Дописати коментар