четвер, 23 квітня 2020 р.

5 клас математика, заняття 16

Тема: Знаходження числа за його відсотками.

Мета: навчитися знаходити число за його відсотками.

Любі 5-класники!

Наше навчання триває. 
Отримала задоволення від перевірки ваших звітів. Ви - великі молодці! 
Дуже гарно справилися із домашнім завданням.
Прикро, що не всі виконують і звітують.

1. Мабуть ви всі слідкуєте за ефірами онлайн школи, яка транслюється по телебаченню щоранку о 10 годині.
У вівторок 21 квітня урок з математики мав тему: "Знаходження числа за його дробом".

На цьому уроці розглядалася задача:

Учні 5 класу з"їли 30 ватрушок, що становить 0,15 від того, що випекли у шкільній їдальні. Скільки ватрушок випекли у їдальні?

Розв"язання: 
Так як 0,15 = 15 / 100, то треба знайти число за значенням його дробу, тобто

1) 30 : 15 = 2 (шт.) - становить 1/100,
2) 2 * 100 = 200 (шт.) - становить ціле, тобто випекли у їдальні.
Відповідь: 200 ватрушок.

Це розв"язання можна записати у вигляді виразу:
30 : 15 * 100 = 200    або    30 : 0,15 = 200.

Ми вже знаємо, що 0,15 = 15 %, то можна в умові задачі замінити число 0,15 на 15%, і умова задачі буде такою:
Учні 5 класу з"їли 30 ватрушок, що становить 15% того, що випекли у шкільній їдальні. Скільки ватрушок випекли у їдальні?

Кажуть, що у цій задачі потрібно знайти число за його відсотками.

2. Перегляньте відео.


Ну, як, зрозуміли пояснення від дуже емоційної дівчинки? Так? Молодці! 

Тоді ви легко подолаєте усі труднощі і виконаєте домашнє завдання:
виконати № 1109, 1110 за підручником.

Звіти надсилайте на електронну скриньку вчителя.

Ти все зможеш! 

Немає коментарів:

Дописати коментар