Тема уроку: Коло, вписане у трикутник, та коло, описане навколо трикутника. Розв'язування задач.
Мета: удосконалити вміння розв'язувати задачі, які передбачають застосування понять та властивостей кола, вписаного у трикутник, та кола, описаного навколо трикутника.
Любі, 7-класники!
Під час карантину ми будемо навчатися дистанційно, тому для здобування знань дуже важливе ваше ставлення до навчання.
Успіхів вам! Не бійтеся труднощів!
Бійтеся згаяти час марно і нічого не дізнатися і не навчитися!
Бійтеся згаяти час марно і нічого не дізнатися і не навчитися!
1. Запишіть число. Класна робота. Тему запишіть: "Коло, вписане у трикутник, та коло, описане навколо трикутника. Розв'язування задач".
2. Спочатку повторимо вивчене раніше. Перегляньте відео. Зупиняйте його і виконуйте побудови в зошиті. Використовуйте лінійку, олівець, циркуль.
2. Спочатку повторимо вивчене раніше. Перегляньте відео. Зупиняйте його і виконуйте побудови в зошиті. Використовуйте лінійку, олівець, циркуль.
3. Відкрийте підручник, опрацюйте параграф 19.
4. Виконаємо разом № 811 із сторінки 186.
Сторони прямокутного трикутника АВС дорівнюють 9 см, 12 см і 15 см. Знайдіть радіуси описаного і вписаного кіл.
Розв'язання
5. Виконаємо разом № 813 із сторінки 186.
Точка дотику кола, вписаного у трикутник, ділить одну сторону на відрізки 5 см і 7 см. Знайдіть сторони трикутника, якщо його периметр 44 см.
Розв'язання
6. Виконайте домашнє завдання:
- параграф 19, вивчити означення та властивості;
- виконати письмово №№ 810, 812 с. 186.Для зв'язку з вчителем будемо використовувати електронну скриньку irinazabiyaka68@ukr.net .
Немає коментарів:
Дописати коментар