Любі 7-класники!
Сьогодні ми розпочинаємо тему 3 з курсу алгебри 7 класу "Лінійні рівняння та їх системи". На вивчення теми згідно календарного планування вчителя відведено 18 уроків.
Але життя вносить зміни, тому цю тему ми будемо вивчати блоками.
Очікувані результати
навчально-пізнавальної діяльності учнів
(згідно програми з математики):
Учень/учениця:
наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома
змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;
пояснює:
- що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними;
- скільки розв'язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома
змінними;
формулює
означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв'язку рівняння з
двома змінними; розв'язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;
будує графіки
лінійних рівнянь із двома змінними;
описує
способи розв'язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;
характеризує випадки,коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв'язок; має безліч розв'язків; не має розв'язків;
складає:
рівняння та системи рівнянь за умовою текстової задачі;
розв'язує: лінійні рівняння з однією змінною
і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь
з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у
змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з
двома змінними.
Розв'язує сюжетні
задачі: на рух з
точки зору його безпеки; на розпорядження власними та родинними фінансами;
фінансового змісту крізь призму історичних подій тощо.
Ну, що не страшно?!
Тоді вперед до знань, мої любі здобувачі освіти!
Тема уроків: Лінійне рівняння з однією змінною.
Мета: Засвоїти поняття рівняння, розв'язків (коренів) рівняння, рівносильних рівнянь, лінійного рівняння з однією змінною, властивості рівнянь; пригадати, як розв'язуються рівняння, удосконалити свої навички та уміння.
1. Перегляньте відео, запишіть у зошит означення та розв'язання рівнянь, що розглядаються у відео.
2. Відкрийте підручник с. 177, прочитайте параграф 20 і перевірте себе усно, давши відповіді на запитання, що в кінці параграфа.
3. Виконайте домашнє завдання за 16 березня за підручником №№ 799, 808, 810.
4. Відпочиньте.
5. Наступного дня відкрийте підручник с. 185-187 і прочитайте параграф 21, перевірте себе усно, давши відповіді на запитання, що в кінці параграфа.
7. Виконайте, як домашнє завдання за 18 березня, за підручником №№ 843, 849, 856, 858.
8. Надішліть звіт на електронну скриньку вчителя не пізніше понеділка 23 березня 2020 року.
Немає коментарів:
Дописати коментар